HotelREST – Ordering System D

HotelREST – Ordering System D

Ακύρωση ειδών

Για την ακύρωση ειδών χρειάζεται κωδικός ασφαλείας τον οποίο γνωρίζει ο υπεύθυνος του τμήματος

Επιλέγουμε το/τα είδη που θέλουμε να ακυρώσουμε και πατάμε ακύρωση. Εδώ πρέπει να επιλέξουμε οπωσδήποτε ένα, αλλιώς η ακύρωση δεν γίνεται.

Τα είδη που ακυρώνονται δεν διαγράφονται από την παραγγελία, απλά χαρακτηρίζονται ως ακυρωμένα, για έλεγχο από τους υπεύθυνους των τμημάτων.

Ακόμη κι αν ακυρώσουμε όλα τα είδη από μια παραγγελία, αυτή δεν σβήνει από τα τραπέζια. Τέτοιες διαδικασίες γίνονται μόνο από το ταμπλό

Δεν μπορούμε να ακυρώσουμε είδη που έχουν βγει σε απόδειξη. Σε τέτοια περίπτωση πρέπει κάνουμε επαναφορά παραγγελίας από το ταμπλό και μετά να ακυρώσουμε τα είδη.

 

Αλλαγή τραπεζιού

Μπορούμε να μεταφέρουμε όλη ή κάποια είδη από την παραγγελία σε άλλο τραπέζι.

Επιλέγουμε τα είδη, όπως και στην απόδειξη και πατάμε το ΜΕΤΑΦΟΡΑ

Μετά επιλέγουμε τραπέζι προορισμού, επιλέγουμε το τραπέζι από την λίστα και πατάμε το πλήκτρο με την δισκέτα.

Αν το τραπέζι προορισμού είναι άδειο και επιλέξαμε όλα τα είδη από το πρώτο τραπέζι, τότε η παραγγελία απλά αλλάζει τραπέζι (καταγράφοντας και το παλιό τραπέζι)

Αν το τραπέζι προορισμού είναι γεμάτο τότε θα μεταφερθούν τα είδη στο τραπέζι προορισμού, σαν καινούριες γραμμές.

Αν μεταφερθούν όλες οι γραμμές από το αρχικό τραπέζι, η παραγγελία σε αυτό θα διαγραφεί.

Αν περισσέψουν γραμμές στην αρχική παραγγελία, αν είναι ακυρωμένες όλες, τότε η παραγγελία θα χαρακτηριστεί ακυρωμένη.

 

Έκπτωση

Μπορούμε να κάνουμε έκπτωση σε κάποια είδη της παραγγελίας. Επιλέγουμε τα είδη, όπως και στην απόδειξη και πατάμε το πλήκτρο με το σύμβολο %

Συμπληρώνουμε ένα από τα τρία νούμερα (ποσοστό, αξία ή τελικό ποσό), τα υπόλοιπα θα συμπληρωθούν μόνα τους.

Για να σβήσουμε τα νούμερα πατάμε το κουμπί με το μπλε Χ κάτω αριστερά.

Για να αποθηκεύσουμε την έκπτωση πατάμε το κουμπί με την δισκέτα

 

Έκδοση συγκεντρωτικού

Με την επιλογή αυτή μπορούμε να εκτυπώσουμε για διευκόλυνση του πελάτη ένα συγκεντρωτικό δελτίο παραγγελίας, με τα είδη που έχει το τραπέζι και το σύνολο τις αξίας της παραγγελίας.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Το συγκεντρωτικό δελτίο ΔΕΝ αποτελεί συνοδευτικό μεταφοράς, ΔΕΝ είναι νόμιμη απόδειξη, ΔΕΝ είναι θεωρημένο δελτίο παραγγελίας και ΔΕΝ υποκαθιστά την υποχρέωση από τον νόμο, να εκδίδουμε αποδείξεις λιανικής πώλησης κατά το σερβίρισμα των αγαθών.

 

Ρυθμίσεις

Στην σελίδα των ρυθμίσεων ρυθμίζουμε τις παραμέτρους λειτουργίας της εφαρμογής. Προσοχή μόνο για διαχειριστές:

  • Διεύθυνση σέρβερ. Η διεύθυνση IP ή το URL του σέρβερ που εξυπηρετεί το τμήμα.
  • Αριθμός πόρτας. Η πόρτα στην οποία “ακούει” ο REST server του softone. Συνήθως αν τρέχουμε τις προεπιλεγμένες ρυθμίσεις είναι η 22002. Αν τρέχουμε τον application server με arguments /server /port:[portNumber] τότε είναι το [portNumber+1]
  • Όνομα χρήστη/κωδικός πρόσβασης: αφορούν το όνομα του χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης του στο softone. Ο χρήστης αυτός πρέπει να είναι ενεργός στο softone και να μπορεί να κάνει όλες τις λειτουργίες μέσα από αυτό.
  • Αριθμός φορητού. Αν έχουμε περισσότερα από ένα φορητά τερματικά, βάζουμε τον αυξοντα αριθμό της συσκευής έτσι ώστε να ξεχωρίζουμε την συσκευή που έγινε η παραγγελία. Αρχικά έχει την τιμή 1
  • Πόστο. Το τμήμα στο οποίο χρησιμοποιούμε την συσκευή. Σε περιπτώσεις με ένα μόνο τμήμα, που στο softone έχει τον αριθμό 1, μπορούμε και να τον αγνοήσουμε. Σε περιπτώσεις με πολλά τμήματα, πρώτα περνάμε όλες τις παραπάνω ρυθμίσεις, μετά εκτελούμε την ανανέωση ειδών για να διαβαστούν τα τμήματα, και μετά επιστρέφουμε εδώ για να επιλέξουμε το πόστο. Αν αλλάξουμε πόστο, τότε η εφαρμογή μας πηγαίνει αμέσως στην ανανέωση ειδών. Μόλις τελειώσουμε την ανανέωση, αφού αλλάξαμε πόστο, πρέπει να βγούμε από την εφαρμογή με τριπλό κλικ στο BACK από την αρχική οθόνη και να ξαναμπούμε.
  • Εμφανιζόμενες στήλες τραπεζιών: Επιλέγουμε 1,2 ή 3 στήλες με τις οποίες θα εμφανίζονται τα τραπέζια στην αρχική οθόνη. Για κινητά με μικρή οθόνη συνίσταται 1, για μεγαλύτερες οθόνες ή ταμπλετς μπορείτε να δοκιμάσετε αν βολεύουν οι 2 ή οι 3 στήλες
  • Πρώτα ρώτα για δωμάτιο. Σε περιπτώσεις ξενοδοχείων που οι περισσότεροι πελάτες τους είναι πελάτες του ξενοδοχείου, με την εισαγωγή νέας παραγγελίας, η εφαρμογή πηγαίνει πρώτα στην σελίδα επιλογής δωματίου, και μετά στη σελίδα με τις κατηγορίες.
  • Κλείδωμα σερβιτόρου σε παραγγελία. ΠΡΟΣΟΧΗ, η επιλογή είναι ενεργοποιημένη για περιπτώσεις άμεσης ανάγκης. Δεν είναι για να την πειράζει ο χρήστης και να επεμβαίνει σε παραγγελίες άλλων σερβιτόρων, αν αυτό είναι ρυθμισμένο στις ρυθμίσεις του τμήματος.
  • Πρόσφατος σερβιτόρος. Αποθηκεύεται ο αριθμός του τελευταίου σερβιτόρου που χρησιμοποίησε την εφαρμογή, για να χρησιμοποιηθεί και την επόμενη φορά χωρίς να χρειαστεί να ξαναεπιλεγεί. Για να σβήσει, γράφουμε μηδέν 0.
  • Όλες οι υπόλοιπες ρυθμίσεις, είναι αντιγραφή των ρυθμίσεων του τμήματος που βρίσκονται στο softone. Χρησιμοποιούνται από την εφαρμογή, αλλά δεν χρειάζεται να αλλάζουν. Ενημερώνονται μαζί με την ανανέωση ειδών.