Hotel@SoftOne

Hotel @ SoftOne

Το Ξενοδοχειακό Πρόγραμμα Hotel@SoftOne είναι μια προηγμένη  λύση διαχείρισης ξενοδοχειακών μονάδων με πάνω από 10 πλήρως ολοκληρωμένες ενότητες σε μια βάση δεδομένων, ισχυρή και ευέλικτη. Η ευχρηστία και η λειτουργικότητά του επιτρέπει την αύξηση αποδοτικότητας των χειριστών  και τη βελτίωση των υπηρεσιών προς τους πελάτες.

Front Office Operations

  • Το Hotel@SoftOne έχει σχεδιαστεί για να σας παρέχει ένα αποτελεσματικό εργαλείο για να διαχειριστείτε εύκολα  όλες τις εργασίες του ξενοδοχείου μέσα από ένα κεντρικό περιβάλλον.
  • Σας προσφέρει απρόσκοπτη ενσωμάτωση με άλλες ενότητες, Πωλήσεις και Catering, Εντολές Εργασιών (tasks), Διαχείριση καθαριότητας (Housekeeping),  Spa & Event Management.
  • Το μοναδικό περιβάλλον χρήστη σας παρέχει σαφείς οθόνες, κλικ με απλότητα, εξασφαλίζοντας παράλληλα ότι είναι εύκολο στη χρήση τόσο για νέους όσο και για έμπειρους χρήστες.
  • Πρόσβαση προς όλες τις ενότητες μέσω τοπικού δικτύου ή μέσω του Internet.
  • Διαθέτει αμφίδρομη επικοινωνία με πολλά Global Distribution Systems (GDSs) σε πραγματικό χρόνο.

Διαχειριση Multi-Property

To Ξενοδοχειακό Πρόγραμμα Hotel@SoftOne Multi-Property είναι η πιο ισχυρή λύση που είναι διαθέσιμη για έναν όμιλο επιχειρήσεων.

Είτε έχετε δύο τοπικά ξενοδοχεία ή περισσότερα ξενοδοχεία σε όλη τη χώρα, το Hotel@SoftOne Multi-Property σας παρέχει αποδεδειγμένα χαρακτηριστικά και δυνατότητες που σας δίνουν πρωτοφανή διαχειριστικό έλεγχο της επιχείρησής σας.

Δυνατότητα διαχείρισης κρατήσεων, συμβολαίων και παροχής υπηρεσιών στα ξενοδοχεία ολόκληρου του ομίλου σας. Πρόσβαση σε λειτουργίες χρήστη, αυστηρά ελεγχόμενες, σε ένα, περισσότερα ή όλα τα ξενοδοχεία σας, ανάλογα με το επίπεδο ευθύνης τους.

Το απλό μοντέλο υλοποίησης της βάσης δεδομένων με μόνο έναν server σημαίνει μεγάλη εξοικονόμηση στο υλικό, διαχείριση δικτύου, τη χορήγηση αδειών λογισμικού και υποστήριξης.

Η δυνατότητα προβολής διαθεσιμότητας σε όλα τα ξενοδοχεία του ομίλου, καθώς και η συνολική πρόβλεψη (forecast) προσφέρει στην επιχείρηση σας την τέλεια οργάνωση κεντρικής διαχείρισης κρατήσεων.

Η ομάδα πωλήσεων έχει τη δική της πολύ ισχυρή άποψη, με όλες τις -σε πραγματικό χρόνο- πληροφορίες, διαθέσιμες με κάθε λεπτομέρεια.

Το ιστορικό των πελατών είναι πάντα διαθέσιμο σε όλα τα ξενοδοχεία του ομίλου.

Δυνατότητα προβολής αναφορών κάθε ξενοδοχείου μεμονωμένα ή συνολική αναφορά όλων των ξενοδοχείων

Features

Agreements

Booking Engine

Room Plan

Housekeeping

Spa & Activities

Retail & POS

Maintenance

Batch Jobs

Reports

Statistics

Ξενοδοχειακό Πρόγραμμα - Front Office Management Software

Agreements

Οι διαμορφώσεις των συμβολαίων μπορούν να είναι ενιαίες για όλο το χρόνο ή να περιορίζονται σε ειδικές τιμολογιακές πολιτικές ή σε εποχιακές τιμές οι οποίες διαφοροποιούνται ανάλογα με την εποχή. (seasonal)

  1. Εύχρηστο και καλαίσθητο περιβάλλον δημιουργίας περιόδων με διαφορετικά releases ανάλογα με τη περίοδο.
  2. Δημιουργία συνδυασμών (τύπος δωματίου, θέα, διατροφή) με τιμή ανά άτομο ή δωμάτιο, Allotment ή Commitment.
  3. Παραμετροποίηση ανά τύπο διαμενόντων (ποσοστιαίες εκπτώσεις Extra Beds, 1ου & 2ου παιδιού, βρεφών κλπ). Ειδικές τιμές σε περιπτώσεις συγκεκριμένων συνδυασμών τύπων διαμενόντων.
  4. Εκπτώσεις Early booking, 7=6, Special offers, (αυτόνομες ή και συνδυασμός αυτών)
  5. Παραμετροποίηση χρεώσεων μέσω συμβολαίου (χρεώσεις πρακτόρων, folio, εταιριών)

 

Booking Engine

  1. Σε πραγματικό χρόνο δημιουργία κράτησης με ακριβείς τιμές και διαθεσιμότητα.
  2. Πλήρως παραμετροποιήσιμη κράτηση (δυνατότητα προσαρμογής τιμοκαταλόγου)
  3. Ανάλυση χρεώσεων ανά ημέρα και διαμένοντα.
  4. Δυνατότητα αυτοματοποιημένης ημερήσιας ή εφάπαξ χρέωσης υπηρεσιών ή αγαθών (αναβάθμιση τύπου δωματίου, εφημερίδα, κλιματιστικό κλπ)
  5. Κατανομή δωματίου μέσα από την κράτηση χειροκίνητα ή αυτόματα, ανάλογα με τον τύπο δωματίου.
  6. Κατηγοριοποίηση κράτησης αυτόματα (μέσω πράκτορα) ή με επιλογή. (Εθνικότητα, VIP κλπ)
  7. Παραμετροποίηση δικαιουμένων γευμάτων και εξαιρέσεις (π.χ. γεύμα κατά την ημέρα αναχώρησης)

 

Room Plan

  1. Προσαρμοσμένο πλάνο ξενοδοχείου καλαίσθητο με περιγραφές και χαρακτηριστικά κάθε δωματίου.
  2. Προβολή κρατήσεων και απόδοση δωματίων (room allocation) με 1 click
  3. Δημιουργία κράτησης επάνω στο πλάνο.
  4. Check-in, check-out, πωλήσεις, καρτέλες πελατών, προβολή λεπτομερειών κράτησης με 1 click.
  5. Εύκολη μεταφορά – αλλαγή δωματίων.
  6. Άμεση αναβάθμιση δωματίου (upselling)
  7. Πίνακας διαμενόντων, αφίξεων, αναχωρήσεων (ανά τύπο δωματίων και ατόμων)

 

Housekeeping

Επιτρέπει στο χρήστη να εισάγει και να παρακολουθεί τις πληροφορίες που απαιτούνται για τη διαχείριση καθαριότητας του ξενοδοχείου.

  1. Τρέχουσα κατάσταση καθαριότητας για κάθε δωμάτιο.
  2. Αυτόματη ή μη αυτόματη ενημέρωση της κατάστασης καθαριότητας των δωματίων.
  3. Προβολή διαθέσιμων και κατειλημμένων δωματίων.
  4. Ομάδες επιλεγμένων δωματίων για παραγωγή καταλόγων (task lists)
  5. Αναφορές καθαριότητας για όλα ή επιλεγμένα δωμάτια, αναθέσεις καθαριότητας, αποκλίσεις κατάστασης και εκτός λειτουργίας δωμάτια.

 

Spa & Activities

Προγραμματισμός με βάση το είδος της θεραπείας, παροχής υπηρεσιών, το χρόνο ή το χώρο. Επιτρέπει στους χειριστές να προσαρμόσουν τις συνεδρίες τους

  1. Δυνατότητα χρέωσης δωματίου, καθώς και είσπραξη μετρητών ή χρέωση κάρτας.
  2. Χαρακτηριστικά υγείας και αξιολόγηση των προτιμήσεων των πελατών.
  3. Στατιστικά στοιχεία πελατών τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για εκστρατείες μάρκετινγκ.
  4. Μεμονωμένοι λογαριασμοί μπορούν να δημιουργηθούν για τους εξωτερικούς πελάτες.

 

Retail & POS

Εύχρηστο, εύκολο στην πλοήγηση με οθόνες αφής. Ειδικά προσαρμόσιμες οθόνες στις απαιτήσεις σας, πλήκτρα γρήγορης επιλογής επιτρέπουν στο προσωπικό να έχει πρόσβαση σε συχνά κινήσιμα είδη με το πάτημα ενός κουμπιού, γρήγορη εκτέλεση εκπτώσεων, διάσπαση  λογαριασμών, επιστροφές κλπ.

  1. Αυτόματη προσαρμογή της εφαρμογής στο τμήμα λειτουργίας (συγχρονισμός τιμοκαταλόγων, εκτυπωτών κλπ)
  2. Δημιουργία και κλείσιμο βάρδιας, επιλογή σερβιτόρου.
  3. Γενικοί τιμοκατάλογοι & ειδικοί τιμοκατάλογοι τμημάτων.
  4. Επιλογή τιμοκαταλόγου κατά την παραγγελία (κανονικός, μειωμένος, maison κλπ)
  5. Δυνατότητα διαφορετικών τιμών για χρονική περίοδο (happy hour, events κλπ)
  6. Παρακολούθηση τραπεζιών (διάρκεια, έκδοση απόδειξης, πολλαπλές μορφές πληρωμής)
  7. Εκτύπωση παραγγελίας σε προκαθορισμένους εκτυπωτές. (Οι παραγγελίες των τροφίμων μπορούν να εκτυπωθούν άμεσα στην κουζίνα (ζεστά ή κρύα), οι παραγγελίες ποτών μπορούν να εκτυπωθούν απευθείας στο μπαρ.)
  8. Επιλογή είσπραξης μετρητών, κάρτας ή χρέωσης δωματίου.
  9. Έκδοση απόδειξης (μερικής ή συνολικής), είσπραξη (μερική ή συνολική).

 

Maintenance

Βλαβοληψία και προγραμματισμός βλαβών δωματίων και κοινόχρηστων χώρων

  1. Δυνατότητα καταχώρησης βλάβης στο πλάνο.
  2. Κατηγορίες, υποκατηγορίες βλαβών.
  3. Απ’ ευθείας ανάθεση στον αρμόδιο υπάλληλο.
  4. Ενημέρωση κατάστασης από τον υπεύθυνο.
  5. Προβολή κατάστασης βλάβης στο πλάνο. (έναρξη, σε εξέλιξη, αδύνατη επισκευή, λήξη)
  6. Λίστες ανά κατάσταση, είδος βλάβης, υπάλληλο και στατιστικά βλαβών.

 

Batch Jobs

Διαδικασίες μαζικών εργασιών

  • Χρεώσεις διαμονών.
  • Έκδοση τιμολογίων πρακτόρων
    1. Συγκεντρωτικά ανά πράκτορα με ή χωρίς ομαδοποιήσεις (ημερομηνία άφιξης και ημερομηνία αναχώρησης, ημερομηνία αναχώρησης) ή έκδοση τιμολογίων για κάθε κράτηση χωριστά
    2. Επιλεκτική τιμολόγηση
  • Κλείσιμο ημέρας (με προέλεγχο) :
    1. αφίξεων
    2. αναχωρήσεων
    3. τμημάτων. (εκκρεμής χρεώσεις)
    4. χρεώσεων δωματίων
    5. χρεώσεων πρακτόρων
    6. διαδικασιών εκτύπωσης βιβλίου πόρτας (προαιρετικά)

Front Office Reports & Statistics

 Reports

Εκτυπώσεις για τη σωστή και ολοκληρωμένη πληροφόρηση

  1. Λίστες αφίξεων, αναχωρήσεων, διαμενόντων.
  2. Πλάνο προϊσταμένης
  3. Πελατολογίου ( λίστες γενεθλίων κλπ)
  4. Λίστες κίνησης τηλεφωνικού κέντρου (Διοικητικών, Δωματίων)
  5. Folio & Grouped Folio balance.
  6. Main courante

 

Statistics

Πλήρη στατιστική ενημέρωση

  1. Forecast – Πρόβλεψη διαμονών ανά πράκτορα, υποπράκτορα, group, προέλευση, με ανάλυση ατόμων και διατροφής
  2. Booking status – Διανυκτερεύσεις και δωμάτια ανά πράκτορα, ανά ημέρα. Σύγκριση διανυκτερεύσεων, ατόμων και εσόδων, τρέχοντος με προηγούμενο έτος.
  3. Market Analysis – Πρόβλεψη διαμονών, ανά κράτος, μέσος όρος εσόδων δωματίου και ατόμων ανά ημέρα. Πρόβλεψη εσόδων από Allotment, Commitment, Over commitment & Supplement.
  4. Projected – Πραγματικά (έως την ημερομηνία ξενοδοχείου) και προβλεπόμενα (βάση κρατήσεων) έσοδα.
  5. Density –Καταχωρήσεις κρατήσεων ανά ημέρα (πλήθος κρατήσεων και έσοδα ανά πράκτορα, μήνα).
  6. Reservations & Availability – Κρατήσεις ανά ημέρα ανά τύπο δωματίου. Διαθεσιμότητες ανά τύπο δωματίου. Διάγραμμα κρατήσεων (γραφική παράσταση). Ανάλυση διαθεσιμότητας (allotment, commitment, expected commitment).
  7. Accommodation & Board Plan – Αφίξεις, αναχωρήσεις, παραμένοντες. Ποσοστιαία κάλυψη δωματίων (%occupancy). Πλάνο διατροφής, ( πρωινά, μεσημεριανά, βραδινά ).
  8. Revenues to date – Σύγκριση εσόδων ανά τμήμα, προηγούμενου και τρέχοντος έτους έως συγκεκριμένη ημερομηνία.
  9. Main courante to date – Σύγκριση main courante, προηγούμενου και τρέχοντος έτους έως συγκεκριμένη ημερομηνία. (με ανάλυση ΦΠΑ και αποκλίσεις)
  10. Allotment, Commitment – Πρόβλεψη κρατήσεων, guaranty, booking position και ποσοστιαία κάλυψη, συμπεριλαμβανομένων όλων ή επιλεγμένων τύπων κρατήσεων.
  11. Room Availability – Πλάνο πληρότητας και διαθεσιμότητας δωματίων.
  12. House Keeping – Πλάνο καθαριότητας δωματίων, μεμονωμένα ή σε ομάδες με ανάλυση τύπου (πλήρης, σεντόνια κλπ)
  13. Manager report –  Σύγκριση εσόδων ανά κέντρο κόστους και τμήμα, προηγούμενου και τρέχοντος έτους έως συγκεκριμένη ημερομηνία και ποσοστιαίες μεταβολές.
  14. ΕΟΤ -Στατιστικό σε πρότυπο ΕΟΤ (Δωμάτια, ενήλικες, παιδιά, έσοδα, μέσος όρος εσόδων, ποσοστό ατόμων – ανά κράτος προέλευσης)

Για περισσοτερες πληροφοριες η ενδιαφερον παρουσιασης ..